Vattenkiosk - beställning av nyckel för hämtning av vatten
Den här tjänsten kräver inloggningBeställning av nyckel till Region Gotlands vattenkisoker.
Efter beställning läggs ni upp som kund och en personlig nyckel skapas till er. Teknikförvaltningens kundtjänst kontaktar er när nyckeln är klar för att boka in en tid när ni kan hämta och kvittera ut nyckeln. Nyckeln hämtas i receptionen i Rådhuset på Visborgsallén 19 i Visby.
- Här finns mer information om Region Gotland vattenhämtställen.
- Vattenkiosk - Så funkar det (PDF-folder)
Att tänka på
På Gotland råder vattenbrist och all användning belastar tillgången på vatten. Var sparsam med vattnet även om det är hämtat i en vattenkiosk.
Regler för Vattenkiosk:
- Nyckeln är personlig och kan inte överlåtas på annan.
- Vatten som hämtas i Vattenkiosk faktureras fyra gånger per år.
- Förlorad nyckel debiteras fakturamottagaren.
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- Adress
- E-postadress
- Personnummer
- Telefonnummer
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende.
Så här behandlar Region Gotland personuppgifter
Rättslig grund för behandlingen
- Avtal ska kunna fullgöras med den registrerade
Lagringstid
- Behöver ej lagras, överförs till annat system
Lagringstid avser tid efter att behandling av personuppgifterna avslutats.
Lämna klagomål på personuppgiftshanteringKlagomål rörande personuppgiftshanteringen i e-tjänsten kan lämnas till tillsynsmyndigheten, Integritetsskyddsmyndigheten. Besök Integritetsskyddsmyndighetens webbplats för mer information om hur du lämnar klagomål.
Integritetsskyddsmyndighetens webbplats om att lämna klagomål
Personuppgiftsansvarig
Tekniska nämnden - Region Gotland
Kundtjänst, teknikförvaltningen
kundtjanst.teknikforvaltningen@gotland.se